Leden 2008

Odhalte pravdu v testu: Jste módní „pohroma“?

15. ledna 2008 v 18:17 | ♥verusha♥
U každé otázky je vždy právě jedna správná odpověď. Teď už víte vše potřebné, tak tedy s chutí do toho!

1. Nejdůležitější módní pravidlo?
a) nosit, co právě frčí
b) nosit to, co se vám líbí a co vám sluší
c) nosit značkové oblečení

2. Kdo z následujících převzal obchod po svém bratrovi, který byl tragicky zavražděn?
a) Donatella Versace
b) Donna Karan
c) Muiccia Prada

3. Která města z následujících kombinací jsou známa jako módní metropole světa?
a) New York, Miami, Hong Kong, Cairo
b) Los Angeles, Toronto, Sydney, Paris
c) New York, Paris, Milan, London
4. Která z následujících možností oblečení rozhodně nebude v příštích pěti letech vysoce módní záležitostí?
a) tepláky a teplákové soupravy
b) polyesterový kalhotový kostým A
c) minisukně

5. Kdo vlastně určuje, co bude "in"?
a) módní návrháři
b) módní redaktoři
c) zákazníci
d) všechny z uvedených možností

6. Návrháři představují své nové kolekce pro následující sezónu během:
a) Couture Week
b) Show Week
c) Fashion Week

7. Která z následujících možností vám šmrnc nedodá?
a) kupovat levné oblečení z obchodů (např. Target)
b) chlubit se módními značkami
c) kupovat starší a nošené věci

Móda je sice poměrně relativní záležitost, ale má svá stanovená pravidla, která, pokud chcete uspět, musíte respektovat. Kdo je určuje, tedy správnou odpověď na otázku z testu, se dozvíte za chvilku. Určitě vždy pamatujte na to, že móda, styl a váš image je hlavně o vás a abyste měla úspěch, musí vše opravdu dobře ladit s vaším přesvědčením, proto se nenechte nekontrolovaně ovlivnit a vždy dejte na názor svůj a svých blízkých.

Výsledky

A správné odpovědi? Tady jsou: 1b), 2a), 3c), 4b), 5d), 6c), 7b). Oznámkujte se jako ve škole - za 1 maximálně jedna špatná odpověď, za 2 maximálně dvě odpovědi špatně atd. Tak jaká známka vám vyšla v módním oboru?

Luxus s dívčím šarmem a ženskou ladností

15. ledna 2008 v 18:07 | ♥verusha♥
Hlavním charakteristickým prvkem v módě značky Manoush je přání být jedinečná. Manoush je mixem, prosbou být sama sebou, lehkou koketérií s kýčem a třpytem. Je to způsob, jak dosáhnout půvabu, o který se snaží i jiné značky, jiní návrháři, jiné ženy. Noblesní styl je podle Manoush vskutku velmi nudný. Dívka Manoush v sobě ukrývá jiskru malé holčičky, která hledá poklady a skvosty v šatníku dospělé ženy.

Manoush je jako modelka, jemná a zábavná, dětinská a vrtošivá, má neodolatelný šarm, rozhoduje se mezi věčným mládím, dospíváním Jane Birkin a bohémským stylem Vanessy Paradis. Miluje nápady, vrtochy, vtip a rozmary zpěvačky Olivie Ruiz, která svým zralým hlasem vypráví příběh dívky, jenž zbožňuje čokoládu. Celkově to můžeme chápat tak, že zakázané ovoce chutná nejlépe. Dnešní móda má svá pravidla, Manoush se jim vyhýbá a vzdoruje vlastním stylem. Za stylem značky stojí Francouzka Frédérique Trou-Roy.
Manoush se vrací k podstatě módy, k cikánské duši a ignoruje konvence slušivého stylu. Je to jako, když člen rodu otevře rodinnou truhlici s poklady. Začne postupně odhalovat jednotlivá tajemství, kterými jsou směsice vintage stylu s třpytivými, efektními a divokými detaily. Manoush doslova vyzývá k cestování, k možnosti poznávat jednotlivé příběhy a snít o módě. Odebírá přílišnou vážnost a popouští uzdu fantazii.

Kolekce Manoush, jenž tato firma předvádí ve svém "Look booku", a přitom nám dává možnost do něj nahlédnout, je ženskou záležitostí a s nádechem dívčí hravosti. Oblečení je navrhnuto tak, aby dokázalo upoutat pozornost okolí na jakékoliv ženě. Zajímavé, jemné, hravé, elegantní, romantické, svůdné - záměrně dávám tyto přívlastky do spojitosti, kterými se dají označit návrhy modelů Manoush. Když vidíte modely této značky, nedokážete je popsat jedním slovem, jsou krásné, úchvatné, odzbrojující a neodolatelné.

Manoush má kouzelné kolekce. Osobitý styl vnímání módy návrhářky se odráží do každého modelu. Manoush si hraje s kombinací materiálů, barev, vzorů, doplňků. Na každém modelu najdete mnoho krásných a poutavých detailů. Ozdobná ramínka, drobné rudé mašličky, krajka ve výstřihu, dvojité puky, nabíraná látka, vrstvený materiál, efektní knoflíky připomínající květinky nebo vyšívané okraje.

Kolekce Manoush je světlá nebo tmavá. Je tu kombinace tmavých odstínů barevné palety a pak světlých barev, vzájemné míšení barviček a odstínů není až na výjimky obvyklé. Ačkoli kolekci nechybí módní prvky v podobě puntíků, kárování, pruhů, romantický květin, zachovává si svou "tvář". Manoush není nudným typem módy, je to něco, co stojí za to. Manoush je skutečně "dívčí záležitostí" .
Manoush a kabelky Sahara
Návrhářka Frédérique Trou-Roy se nechala inspirovat marockou kulturou, módou a navrhla kolekci kabelek pod názvem Sahara. Frédérique uchvátily proutěné košíky s koženými uchy, které nosí ženy na tržiště a ukládají do nich své nákupy. Přidala k nim drobné přívěšky, kousky látek, kůže a nazvala je pracovním názvem "Sharihane". Zlatý hřeb kabelkové kolekce Manoush, který vznikl na cestách Frédérique po Maroku, byl uveden pod jménem Sahara.

Brazilské "Chou"
V následující sezóně tato francouzská návrhářka navrhla v Brazílii minišaty ve stylu luxusního dámského spodního prádla, které pracovně nazvala "Chou". Záležitost minišatů se stala základním rysem šatníku Manoush a je nedílnou součástí každé kolekce a sezóny. První oficiální kolekce však byla představena v zimě 2004 / 2005.

Frédérique Trou-Roy
Světlá pleť, tmavé vlasy, intenzivní pohled a jemný hlas, půvabné chování, to je Frédérique Trou-Roy, skutečná duše módní značky Manoush. Návrhářka, bez které by Manoush postrádalo kouzlo, půvab, jiskru a nápad. Frédérique má neotřelý styl, jenž je ovlivněný cestováním, které zbožňuje. Díky bohémskému životu své rodiny si zamilovala Afriku, které se pro ni stala velkou inspirací a studnicí zážitků, které převádí v kolekcích Manoush do módní podoby.

Barbie miluje MAC, milujte ho také

15. ledna 2008 v 18:05 | ♥verusha♥ |  Líčení
Od listopadu je tato značka kosmetiky k dostání i u nás. Obchod MAC byl otevřen za přítomnosti českých celebrit. Mnoho z nich už ale kosmetiku MAC znalo z dřívějška a dokonce je jejich nejoblíbenější a velice si ji pochvalují. Tato kosmetická firma nabízí širokou škálu kosmetických přípravků, jen make upů mají několi desíte odstínů. Za dobu své působnosti si vytvořila jméno.
Tato kanadská značka je na světě už od roku 1985 a nevytvořily ji ženy, které chtějí vypadat dobře, ale právě dva muži, kteří milovali krásno a chtěli, aby ženy a i muži vypadaly a cítili se co nejlépe. Byl to Frank Toskan, který byl vizážista a majitel kadeřnických salonů Frank Angelo.
Rozhodli se, že vytvoří kosmetikou firmu a značku kosmetiky, která bude pro všechny rasy, pro každý věk a také pro každého člověka. Toto se také později stalo jejich mottem.
Možná by se dobrý businessmen divil, ale ze začátku tito dva pánové nepoužívali žádnou marketingovou a reklamní strategii. Šlo jim jen o to, aby porozuměli zákazníkovi a hlavní byl osobní kontakt. Vždy chtěli být zákazníkovi nápomocni a vysvětlit mu, jak se daný přípravek používá a hlavně nevyvíjet na zákazníka tlak. Později si vychovali takový typ zákaznic, že by jim i velcí kosmetičtí giganti mohli závidět. Mezi nimi byla i princezna Diana nebo třeba zpěvačka Madonna.
Časy se ale mění, a tak i oni přistoupili na reklamu. Jsou velice známí, známí tak, že si je vybrala i nejstylovější panenka na světě, Barbie. A ta si rozhodně vybírá pečlivě, ne každému návrháři či značce se poštěstí s ní spolupracovat. A pro každého je to veliká čest, i pro MAC. Panenka je opravdu jedinečná, ne že by byla oblečena v nádherných princeznovských šatech, ale je výjimečná v tom, že má u sebe kufřík s líčidly od MAC a je vyrobena v omezeném množství. Barbie loves Mac je určena všem žijícím panenkám mezi námi. Kosmetická řada, která byla společně s touto panenkou uvedena, obsahuje rtěnky v odstínech růžové a hnědé, lesky na rty v barvách přímo slaďoučkých. Mezi barvami očních stínů vyhrává jak jinak než růžová. Ta je ale doplněna nezbytnou pistáciově zelenou, uhrančivou antracitovou, zlatavou, béžovou, tmavě modrou a nakonec hnědou, to vše společně s tužkami na oči a prodlužujícími řasenkami, které zaručí dokonalý pohled mrkací panenky. Správné Barbie nechybí růžové líce, tvářenky jsou tedy opět v barvě růžové a béžové. Tak aby odpovídaly každému typu a barvě pleti. Dokoupit si můžete i kosmetické štětečky a pouzdra s logem Barbie. A aby toho nebylo málo, tak jsou v kosmetické řadě zahrnuty i laky na nehty, opět v hnědé a růžové. Vše stejně jako panenka Barbie loves MAC je limitovaná edice, už se tedy nebude nikdy opakovat. Mnoho z produktů, které nesou názvy jako Malibu Barbie, Loves Pink nebo Fashion Leader už je ale zoufale vyprodané.
Myšlenka MAC nadobro nevymizela. Pořád propagují osobní přístup k zákazníkovi a snaží se nabídnout široký sortiment za rozumnou cenu. Část zisků také pravidelně věnují na boj proti AIDS. 100% zisku z prodeje řady Viva Glam šlo právě na tyto účely. V současnosti pro ně pracuje Linda Evangelista jako mluvčí a propaguje rtěnky, z jejichž prodeje plyne značná část zisku na boj proti chorobě AIDS. MAC nabízí i jiné služby, jejich filosofie jsou veliké slevy pro vizážisty, návrháře, tanečníky a všechny další umělce.
Takže pokud jste jedním z nich, tak byste měla správně dostat slevu kolem 30%. Dalším bonbónkem jejich strategie je každý měsíc uvést nějakou novinku, jak z oblasti kosmetiky, tak třeba nalézt novou tvář reklamní kampaně, novou ikonu značky. Nejraději mají speciální věci a limitované edice. Nedávno se firma spojila s herečkou Raquel Welch a vytvořila podle ní pudr, poté samozřejmě Barbie loves Mac a ta poslední limitovaná edice je Balloonacy collection, která je přímo navržena na léto a slunné dny. Obsahuje třpytivé bronzové pudry, které vypadají nejlépe na opáleném těle.
MAC nabízí široký sortiment a každý si vybere. Sází na kvalitní, netradiční přípravky a osobitý přístup. Snad si vyberete tak jako Barbie. Prostě love Mac.

Jak uspět a být na castingu za hvězdu

15. ledna 2008 v 18:04 | ♥verusha♥ |  Trendy apod...
Není žádným objevem, že v České republice to chodí jinak, než ve světě. Zatímco tady uslyšíte: hlavně buď nenápadná a přirozená, ve světě platí pravý opak. Pokud nejste Kate, Naomi nebo Heidi, musíte v zahraničí, kde je mnohem větší konkurence, zaujmout. Pomocí stylu oblečení, výrazných módních doplňků, sexy líčením nebo třeba krátkým platinovým účesem. Už to, že nosíte drahé a značkové oblečení totiž o něčem svědčí. Minimálně říkáte: na drahé oblečení si dokážu vydělat, což znamená, že je o vás jako o modelku zájem.

V České republice je však skutečně lepší dodržovat určitá pravidla. Co se týče vzhledu, je nutná určitá výška a určité míry jistých částí těla. Nenechte se ukonejšit událostmi minulých měsíců, bez velmi štíhlé postavy to zatím vážně nepůjde. A další pravidla? Pečujte o sebe od palců u nohou po konečky vlasů, to, co je na vás nejkrásnější nebo nejzajímavější si pak hýčkejte obzvlášť. Nepřehánějte to s opalováním, návštěvami solária ani samoopalovacími krémy. Karamelová kůže je žádoucí, čokoládu ale lidé v módní branži neradi. Pokud tedy nejste černoška, pak je ebenová kůže vaším trumfem. Zvláště zástupci modelingových agentur z Asie razí heslo: čím bělejší, tím lepší.

Vždy choďte na casting s hladkým tělem, čistými a upravenými nehty, upraveným obočím a umytými vlasy. Modelčiny vlasy by měly mít přirozenou barevnost, tedy takovou, kterou jste disponovala v dětství. Ideální jsou dlouhé nebo polodlouhé vlasy. Je důležité ponechat klientovi prostor k experimentování, být tvárná - a to s krátkými vlasy příliš nejde. Líčení na casting úplně vynechejte, pokud máte dokonalou pleť a jste výrazný typ. V opačném případě stačí pleť sjednotit lehounkým, téměř neviditelným make-upem, lehce nanést světle růžovou tvářenku nebo trochu rozjasňovače a závěrem použít hnědou nebo čirou gelovou řasenku, kterou lze zafixovat i tvar obočí a balzám na rty nebo lesk v barvě rtů. Pokud se namalujete více, s největší pravděpodobností vás stejně pošlou odlíčit se. Vlasy na casting nechte rozpuštěné, ale vezměte si s sebou i gumičku do vlasů. Budou vás chtít vidět i s vlasy z obličeje, pokud si vezmete culík rovnou, poprosí vás, ať si vlasy rozpustíte, aby viděli, jak moc je máte dlouhé.

Oblečení zvolte jednoduché a samozřejmě čisté, ve stylu, který vám vyhovuje. Jednoduchý top a džíny jsou ideální. Spousta modelek nosí na castingy i džínovou minisukni. Vždy je lepší, vzít si na casting boty na podpatku, jak je zvykem ve světě a to i tehdy, když to není předepsané. Působí to lepším dojmem a chůze v nich je elegantnější. Buďte příjemná, i přesto, že jste unavená, usmívejte se a buďte otevřená komunikaci. Myslete na to, že jste tu pro klienta, to on vám dává práci, proto arogantní chování není na místě. Navíc za dveřmi čeká dlouhá řada dalších modelek. A nervozita? Ta je naprosto zbytečná, jakmile absolvujete více castingů, stane se pro vás tato důležitá součást práce modelky rutinou.

Módní nehody se stávají i celebritám

15. ledna 2008 v 18:02 | ♥verusha♥
Sienna Miller
Šarmantní blondýnka, jenž je vždy perfektně oblečená podle posledních novinek, tentokrát opravdu přestřelila. Kombinace džínové vestičky, miniaturních šortek, bílé volné haleny, ohrnutých bot a klobouku á la Robin Hood je leda tak vhodná na maškarní bál. Sienna si vybrala kousky oblečení a doplňků, které by samy o sobě celkový vzhled okořenily a zvýraznily, ale jen v kombinaci s něčím umírněnější. Experimentovat se samozřejmě má, ale co je moc, to je příliš. Vyrazily byste vy v takovém modelu do ulic?
Módní rada: Zkuste Siennin model, jen v upravené verzi bez bot a klobouku. Místo šortek zvolte slim jeans.

Beyonce
Beyonce boduje nejen v hudebních příčkách, ale také svou image. Zakládá si na své postavě a rozhodně nemíní být vyhublou tyčí a nosit velikost oblečení nula jako některé její kolegyně. Beyonce se nebojí nosit hluboké výstřihy, krátké sukýnky, odhalené bříško či mini šortky. Ovšem to neznamená, že i jí se nemůže stát módní trapas. Outfit sexy anděla, či jak byl její model zamýšlený, jí bohužel nevyšel. Nechybí vám něco u jejího bílého saka prodloužené délky či naopak příliš krátkého kabátku? Beyonce vypadá jako by se nechala inspirovat stylem "oblečená neoblečená".
Módní rada: Oblékněte se po vzoru Beyonce, jen nezapomeňte na " viditelnou" sukni, kraťasy či legíny.

Eva Mendes
Připomíná vám tento model velkou vázu se zvířecím potiskem? Omyl, nejde o dekorativní prvek interiéru, ale o charismatickou Evu Mendes a její živočišný look. Ne, nevidíte špatně, opravdu se za horou látky skrývá tato krásná herečka. Nejenže tyto šaty přidávají kila, ale vypadají také naprosto otřesně. Zvířecí potisky jsou sice stále IN, ale všeho s mírou. Leopardí maxi šaty jsou pro štíhlounkou herečku jednoduše až příliš.
Módní rada: Inspirujte se leopradími vzory, ale vyberte si pro ně jen malé "plochy" jako jsou topy, boty či klobouk.
Fergie
Nespoutaná a živelná dračice Fergie se nám proměnila v hodnou malou školačku. Ne, tato fotka není z rodinného alba. Fergie měla chuť spojit několik stylů dohromady a vyšla z toho tato pohroma. Krátké sukýnky jsou fajn, sexy školní uniformy mají také své zastánce, ale vše spojit a korunovat to korunkou královny krásy je hodně velký úlet. Třicetiletá Fergie si může díky své vypracované postavě obléknout prakticky cokoli, ale měla by krotit své chutě spojovat styly.
Módní rada: Outfit podle Fergie si asi dovolí jen málokterá z nás, takže se můžete inspirovat spíše jednotlivými kousky, než-li celkovým vzhledem.

Jessica Simpson
Malý rozparek či výstřih je sexy, ale to, co předvádí Jessica Simpson, je spíše nevkus. Póza Jessicy, ve které se nechala v těchto řetízkových šatech vyfotit, mluví jednoznačně sama za sebe. Výběr modelu byl účelový a to ve smyslu "podívej se na mě". Dále bych to nerozváděla a nezpochybňovala její další přednosti, než-li ty fyzické, které Jessica předvádí.
Módní rada: Zapomeňte na tento model.

Jennifer Lopez
Misch Masch by JLo. Žena mnoha tváří jako je Jennifer Lopez umí také šlápnout pěkně vedle. Jen se podívejte, jak je to snadné. Stačí si jako ona na sebe navléci vzorované šaty s ¾ rukávem, dlouhou kožešinovou vestu a bílé letní boty. Jednoduše řečeno, JLo by se měla buďto převléknout nebo alespoň změnit obuv a zvolit lepší doplněk šatů než je kožešinová vesta.
Módní rada: Všechny kousky jsou perfektní, ale ne ve společném spojení. Noste je také, ale odděleně.
Kimberly Stewart
Novodobá hippiesačka, to je vysoká, štíhlá a bohatá Kimberly Stewart. K modelu Kimberly mohu dodat jediné, Kimberly je perfektně oblečená, jen si trošku spletla dobu.
Módní rada: Pokud bychom přimhouřily oko, přeci jen bychom mohly říci, že by se z tohoto modelu dalo něco vybrat. Ovšem bez té čelenky, ta je mimo mísu úplně.

Kristen Dunst
Spidermanova dívka Kirsten je oblečená perfektně, až na malou chybičku - barvu oblečení. Béžová barva je "fajn", neurazí, nepotěší. Být však za béžový přízrak je trošku divná choutka. Jednolitý model je bez nápadu, jednoduše je nudný.
Módní rada: Zkuste look á la Kirsten ve své úpravě, kratší svetr, kratší sukně, jiná barevná kombinace - černá, modrá či uhlová.

Rose McGowan
Rose provokuje svým vzhledem, ovšem je to zapotřebí v takovéto míře? Její look připomíná snahu se podobat Cher, což je myslím naprosto zbytečné. Šaty se snaží být rafinované, ale Rose v nich vypadá příliš lacině.
Módní rada: Chcete-li vypadat jako hollywoodská diva, směle do tohoto modelu, v opačném případě na něj zapomeňte.

Gemma Ward
Mish Mash číslo dvě v podání stylu Adamsovy rodiny v letní verzi doplněné o trendy bílou. Gemma je ukázkou toho, že ne úplně vše je nostielné. Její model je prapodivný. Posuďte samy, vyšly byste si na nějaký večírek v této kombinaci? Gemmin look je tím největším přešlapem, které nám ukázaly zmiňované dámy.
Módní rada: Zkuste si sukni, top či boty vzít samostatně s jakýmkoli jiným, čistě černým či bílým oblečením.

Fenomén Chanel č.5 – jak dostal své jméno

15. ledna 2008 v 18:00 | ♥verusha♥ |  Chanel
Ruská parfumérka Earnest Beaux vytvořila tento slavný parfém v roce 1921 pro Gabrielle Chanel. Je mnoho pohádek a domněnek o původu této vůně, ale nejčastější zní zhruba takto.

Beaux přišla s pěti úplně odlišnými vůněmi a od té doby co měla Gabriella Chanel strašné bolesti hlavy a nepříjemné migrény, řekla ji, ať nechá lahvičky na římse krbu.
Minutu po tom, co odešla, vystřelila Gabrielle z pohovky a začala postupně zkoušet obsahy lahviček. Vypadalo to tak, že lahvička číslo pět upoutala její pozornost ze všech nejvíce a tak byla lahvička číslo pět vybrána. Pět bylo také Gabriallino nejoblíbenější číslo. Pravda nebo ne? Nikdo přesně neví kromě samotné Gabrielle Chanel osobně.

Parfém Chanel č.5 dnes zůstává jednou z nejprodávanějším vůní celého světa.

Vyhublé modelky...

15. ledna 2008 v 17:58 | ♥verusha♥
Pravda je taková, že ideál krásy se mění. A ten kdo jej mění, je společnost. Spojené státy americké se tedy rozhodly podporovat zdravější a přirozenější vzhled modelek a snažily se ukázat krásu i zaoblenějších ženských křivek. Navíc tak pomalu mizelo tvrzení, že móda ničí ženskou image. Trend odklánějící se od vyhublých postav byl přijímán poměrně dobře a snadno, ovšem v Londýně nastal zlom.

Londýn, jedna ze světových módních metropolí se rozhodla nepřizpůsobit se zdravějším BMI standardům, což může hrát významnou roli pokud jde o ideál ženské postavy v nejbližší budoucnosti. Velká Británie je domovem mnoha módních ikon, a i několika těch skutečně hubených, jako jsou Kate Moss, Victoria Beckham, či Sienna Miller.
Lidé často spíše idealizují a obdivují takovéto vyhublé postavy, ovšem málokdo z nich se jen zamyslí nad riziky anorexie, natož aby vzpomněl na všechny ty mladé dívky, které kvůli této nemoci přišly o život. Vzpomeňme například modelky Anu Carolinu Reston, či sestry Elianu a Luisel Ramos.
Někteří návrháři jsou si rizik hubeného ideálu krásy vědomi, a tak například Rafaella Curiel stáhla dobrovolně a z vlastní iniciativy ze své módní přehlídky patnáct modelek kvůli obavě, že by svým vzhledem mohly nepřímo podpořit anorexii.

Ideál krásy v podobě oplácaných těl se asi v nejbližší době nevrátí, ovšem slečny kost a kůže taky nejsou zrovna tím nejlepším pokoukáním, a na tom se shodují jak ženy, tak i muži.

Dejte pozor, abyste nebyla obětí módy

15. ledna 2008 v 17:56 | ♥verusha♥ |  Trendy apod...
Mohu vás ale uklidnit, že tento jev není neobvyklý a touto ,,nemocí" trpí mnoho žen i mužů. Všechny totiž milujeme krásné věci, pěkné oblečení, ale musíme se umět zastavit v pravý čas, dokud nebude pozdě. Měly bychom s našimi financemi zacházet uváženě a rozhodně nedovolit, aby nás nákupní horečka zcela pohltila a dostaly jsme se v bance do mínusu.

Že pořád nevíte, jestli i vy jste módní oběť, oběť nakupování? Zeptejte se sama sebe na pár otázek. Nekoupila jste si v jeden den několik halenek, které se sobě nápadně podobají, ale vy jste prostě nemohla odolat? Kupujete hodně nepotřebných věcí?

Právě jste se rozhodla pro několik předražených módních výstřelků, na které móda za pár měsíců stejně skončí? Vaše skříň už praská ve švech pod náporem nových věcí a ty několik měsíců starší si na sebe už nevezmete?
Módní oběť se podle odborníků definuje i třemi body:
a) nakupujete ve většině případů pouze značkové zboží
b) povinně nakupujete častěji než je zdrávo, jste velice impulzivní
c) perspektivní jsou pro vás jen módní trendy, které se vám ani nemusí líbit

Zamyslete se opravdu nad tím, jestli danou věc potřebujte, jestli je opravdu ta pravá a žádné jiné se nevyrovná. Značkové oblečení je sice nádherné, určitě často i kvalitnější, ale stejně vám moc dlouho kvůli trendům nevydrží. Raději si kupte dražší doplňky, značkovou kabelku a boty, ty dokážou s vaším outfitem zázraky, investujte raději do takových věcí, než mít doma patery šaty, které stejně nenosíte.

Značkové věci jsou ale stejně velice ošemetná věc. Stávají se z nás snobové, ač si to nepřiznáváte. Značkové oblečení je skvělé, ale pozor, ať se za značkou neschováváte. A přiznejte si, že určitě byste danou věc nechtěla, kdyby nemělo logo známého návrhář.
Rozhodně ale nekupujte padělky, i když se vám budou zdát levnější, tím své peníze neušetříte. Tím také podporujete práci dětí, černý trh, často i mafii a terorismus. Nemusíte chodit do obchodu každý den, pokud samozřejmě nevydržíte, nebráním vám v tom, ale zkuste jít s kamarádkou a věnovat se známému windows shopping, nakupujte jen očima. Porovnejte všechny věci v obchodech a poté si vyberte tu nejlepší.

Chození po obchodech a zhlédnutím všech trendů, vám v tom pomůže. Seznámíte se s novými kolekcemi, můžete je trochu proanalyzovat, vše si promyslet, probrat jejich klady a zápory. Nebojte se, nikdo vám tu pěknou sukni nevykoupí.

Jsou známé i případy, kdy byla dívka tak závislá na nových trendech, že si ji zhroutil celý život. Nakupování ji doslova zničilo, opustil ji přítel, nezvládala platit účty, práce už pro ni nebyla perspektivní. Kdykoliv když viděla v časopise novou halenku nebo jiný model na manekýně, musela si stránku vytrhnout, či dokonce vzít celý časopis a chodila s ním po obchodě a hledala co nejvíce podobnou věc. A to ne jednou měsíčně, ale skoro denně. Závislost na trendech se nedá srovnávat se závislostí na pěkném oblečení. Trendy se totiž mění tak rychle, že často ani sami celebrity nestíhají.

Právě i celebrity jsou častokrát viděny ve stejném oblečení například jako Kate Moss. I když mají mnoho peněz, neostýchají se pěkného kousku využít a kombinovat ho se starším oblečením. Některé celebrity jsou dokonce módou tak vyčerpány, že se v soukromí spokojí s tepláky. To vám ale neradím, lepší je vypadat k světu.
Možná vám pomohou naše rady. Vyberte si svůj styl, který vám bude vyhovovat a nesnažte se překombinovat všechny trendy, které existují. Zkuste zvýraznit vaši osobnost jedním dokonalým stylem, který bude něco vypovídat o vaší osobnosti. Vezměte v potaz svůj věk, ten bude hrát také důležitou roli. Módní horečka totiž postihuje každý věk. Vím, že byste ráda vyzkoušela vše. Ale jestli chcete být opravdovou dámou, být seriózní v práci, být například dobrou právničkou, vezměte si na sebe raději něco elegantního. Něco, co je módní pořád, nesnažte se být pořád ta malá rozpustilá holka.

Odpusťte si všechny módní výstřelky a trendy, které právě přišly. Není to tak, že jestli je nebudete mít všechny, budete vypadat špatně. Právě naopak. Vezměte od každého trochu, klidně i z let minulých a oživte ho právě novějším kouskem. Mohla byste i vypadat až lacině a přehnaně. Někdy je totiž méně více. Vybírejte oblečení pečlivě. Při výběru si spíše řekněte, k čemu by se vám tak mohla věc hodit. Když si pořád budete říkat, že k dané sukni nic nemáte, ale vyřešíte to tak, že si tričko dokoupíte, nehnete se nikdy z místa a budete na tom pořád stejně. Nebojte se i své váhání nad oblečením probrat s prodavačkou nebo kamarádkou, i ty vám mohou popravdě a dobře poradit. tím se vyvarujete toho, že nekoupíte věci dvě, ale jednu a tu správnou.

A nakonec, čtěte módní magazíny, dívejte se na Fashion.tv, sledujte přehlídky na Vogue, buďte znalec, ale nebuďte otrok médií a reklamy. Někdy tím uchvátíte své okolí více než vaše oblečení. Uvidíte, že to půjde, i když je těžké překonat přísloví šaty dělají člověka, protože to tak opravdu je.

Vydejte se do Paříže a poznejte „Módní trojúhelník“!

15. ledna 2008 v 17:43 | ♥verusha♥
Každý z nás určitě rád cestuje. Jen televizní typy sedí pořád na gauči, a sedí a sedí. No a my, co jsme trochu akční, se dnes vydáme spolu do Paříže, velkého města módy. Můžeme navštívit přehlídky, veletrhy či výstavy. Ale když už nemáme ani korunu? Možná už jste slyšeli někdy někoho vyslovit: " Módní trojúhelník". Kdo tam byl, půjde tam znovu. A kdo tam nebyl, neví, o co přichází. Představte si tři nekonečně dlouhé ulice plné butiků se jmény jako je Louis Vuiton, Chanel, Zara, Lacoste, Valentino, Gucci, Dior, Hygo Boss, Chloé, Kenzo…a tak dále a tak dále. A když se podíváte na mapu, uvidíte trojúhelník. A jak se ony ulice jmenují? Nebojte, já vám to řeknu, aby jste se neztratili. První má název Champs Elysees, navazuje na ni avenue Montagne a ta třetí je George V. Nesnažte se ptát Francouze, kde to je. Smál by se vám. Raději si nezapomeňte na hotelu mapu.

Chcete vědět, co všechno tam na vás čeká? Tedy musím říct, že samy výlohy člověku dokáží vyrazit dech. Najednou jste jako v pohádce. První co vás uchvátí, bude Chanel. Určitě víte něco málo o její historii. Raději ji ale připomenu, těm, co mají už tak trochu sklerózu. Gabriele Chanel (*1883) se stala sirotkem už jako malá dívenka. Její otec zřejmě neměl trpělivost na její výchovu, a tak ji poslal do kláštera. Jenže Chanelinim snem bylo stát se barovou zpěvačkou, což také dokázala, a proto jí říkáme podle její písničky "Coco". A bylo to právě v Paříži, kde otevřela svůj první butik.
Když byl nedostatek látek po první světové válce, začala šít ze žerzeje, tkaniny, která se používala jen na pánské spodní prádlo. Pak navrhla kostýmek z tvídu se sukní ke kolenům. Vždycky říkala: "Čím ženštější jsme, tím jsme i silnější." Jednoduché šaty, večerní róby bez rukávů a šaty tzv. universal - pro každou příležitost. Právě tyto šaty ji tak proslavily. A ke slávě jí také dopomohl parfém No5, který se stal v Paříži nejprodávanějším.

V roce 1971 bohužel naše Coco odešla a nastoupil Karel Lagerfeld. Ovšem Karel nepracuje jen pro jednu firmu, ale hned pro tři. A to pro svou vlastní značku, pro Chanel a pro italskou značku kožichů Fendi. Rysem jeho tvorby je strukturálnost, dramatičnost a vysoká elegance. Černobílé kombinace, které Coco tak milovala, jsou i dnes doménou Chanel přehlídek, stejně jako klasické kostýmky nebo "malé černé". Se značkou Chanel si pořiďte třeba kabelku, hodinky, parfém či kosmetiku. Vážní zájemci se mohou podívat na www.chanel.com. Pro vaši informaci, v Paříži najdete tento butik hned na čtyřech místech, v Praze na jednom.
Pro mladé odvážlivce je v tomto trojúhelníku značka Kenzo. Nejdůležitějším znakem nynější kolekce je červená, černá a vzor kytek. Doplňkem jsou kožešiny, skotská kostka, mezi barvy patří zelená, hnědá, žlutá a slonová. Všeobecně už víme, že pasová linie se posouvá nahoru, takže těsně do pasu či pod prsa. Je to styl, kde nechybí naše oblíbené jeansy, pozor, volné kalhoty jsou také super. A ti nejodvážnější si obléknou u Kenza pruhované punčochy nebo cokoliv, kde jsou puntíky. Barety či klobouky jsou doplňkem, který zahřeje a doplní celkový vzhled, takže mu věnujte stejnou pozornost.

Značka Kenzo se však specializuje také na spodní prádlo, na pánskou módu a také na dětskou. Spodní prádlo je ve znaku kostiček, kytek, červené a černé barvy. Pánské obleky jsou obohaceny o svetříky a vestičky.

Píši to zdrobněle, protože je vše tak malé a milé. Muži někdy vypadají, že nemají na nové oblečení, když se soukají do těsného obleku. Kalhoty se už nosí jenom úzké a saka dlouhé na dva knoflíky. Pokud jde o kabáty, mají stojáček a také dva knoflíky. A na krku je buď kravata nebo šátek. Puntíky potkáme právě na kravatě anebo na košili. Dětská móda je vždy o něco pestřejší, ale je škoda, že naše dětičky už nevypadají jako malá roztomilá kvítka. Jsou už dospělí, jenom ještě nevyrostly. Slečny nosí černobílé kabátky, svetříky se vzorem a lemováním, vestičky s košilí a šátkem. Typičtější je pro malé holčičky kabátek se vzorem kytek či barevné punčochy. Prostě u Kenza obléknete celou rodinu, a to není všechno. Váš interiér může mít koberec, ručníky, povlečení, talíře, ubrusy, skleničky a polštáře také se značkou Kenzo. A nakonec najdete, na internetových stránkách www.kenzo.com, také parfémy.
Kdo nezná Chloé? Takovou něžnost a vzdušnost si nechá málo kdo ujít. Téměř každá žena chce být občas křehká, aby dostala od manžela nějaký dáreček. Butik Chloé vám nabídne křehké barvy (bílou, šedou), křehké materiály a linii "H". kabáty jsou rovné, bez zúžení pasu, s úzkými rukávy. Sukně jsou také rovné, v délce po kolena a se zvýšeným pasem. Luxusně vypadá sako navlečené přes šaty, kožichy a nebo kraťásky. Velmi jednoduché střihy jsou doplněny bižuterií, brýlemi (které jsou kulaté s hnědými obroučkami a fialovými skly), kabelkami s mnoha detaily v tmavých barvách a důležité jsou boty. Také Chloé prodává oblečení pro děti. Hezké jsou vzory květin tón v tónu. Tento obchod bohužel u nás nikde nenajdete.

Dále je v ulicích Módního trojúhelníku butik Valentino. To určitě všichni znáte, zaměřuje se na haute couture, ale také na prét a porter. Letošní kolekce je v barvách červená, žlutá, fialová, bílá, modrá, stříbrná a béžová. A zase mají hlavní slovo lehké materiály.

Jinak je také k dostání Valentino parfém, hodinky a jiné doplňky. A co je bomba, jsou luxusní svatební ručně vyšívané šaty. Kdo by nechtěl na svůj velký den vypadat jako princezna?

Hugo Boss je také známe jméno a kupodivu má tento návrhář u nás tři místa, kam se můžete jít mrknout. Je to Pařížská ulice a Letiště Ruzyně v Praze a mimo hlavní město ho najdeme v Karlových Varech.
Značka Lacoste je na první pohled jen pro pravé sportovce, ale myslím, že i línější lidé si něco vyberou. Vše, co je v obchodě, je označeno malým krokodýlkem. Roztomilé je mít krokodýla na dětském tričku, ale na tenisové sukni to také není ošklivé. Častými návštěvníky Lacoste jsou stoprocentně golfoví hráči, protože to je sport, kde musíme vypadat šik. Ať si oblékneme, co si oblékneme, bude to mít proužky v červeno-černé barvě a nebo v černo-modré. Takže sportovci, hurá do toho, navštivte Lacoste třeba v Praze.

Gucci je samá noblesa, že mám pravdu. Černobílé, žlutočerné výrazně velké vzory kytek a pruhů. Balonovou sukni nosí slečny s dlouhýma nohama. Gucci vytváří především tzv. kancelářské oblečení, ale také občas spadne do drsného stylu mladých holek. A co teprve jeho objemné luxusně vyšívané róby. Nyní jsou jen jednobarevné, dle trendů žluté nebo černé. Samozřejmě nechybí černý pásek pro zvýraznění štíhlé linie. A Gucci také obléká pány, jak můžete vidět na internetových stránkách www.gucci.com, do super bílých obleků.

Dior, náš Dior. Toho nepřekoná nikdo. Christian Dior otevřel svůj první módní dům v Paříži v roce 1947 a rok poté přišel s "novým vzhledem" a s novými revolucionářskými kolekcemi. V roce 1958 mu dokonce dělal Yves Saint - Laurent asistenta. Na stránkách www.dior.com se člověk nestačí divit. Velmi drahé, ale také kvalitní oděvy se štíhlou linií jsou v jednoduchých barvách jako je černá a bílá. Opravdu prosazuje Dior rčení: "Méně je někdy více"? Možná, ale protože musí zaujmout i ty náročnější, aplikuje na šaty květiny a krajky. Jinak Diora oblíbený materiál je hedvábí. Můžete se nechat okouzlit honosnými róbami, které jsou vyšívané brokáty a šperky. A díky velkému objemu sukní jsou šaty ještě honosnější. Známe ještě druhý bod jeho tvorby. Je zajímavý především díky kombinaci kalhot a vestičky, pod kterou je košile. Je to uvolněný styl. Ke každému oděvu můžeme zkombinovat kabelku a kožené boty, peněženku či pásek. Všude je značně důležitý znak "D". Mezi doplňky od Diora patří luxusní hodinky s diamanty. A prezentuje je známá Sharon Stone.

Tak co na to říkáte? A nemyslete si, že tohle je všechno. Podívejte se na další fotečky. Je tam mnohem více butiků, ale ty už si musíte objevit sami. Tak šťastnou cestu.

Co navrhla Paříž a Londýn?

15. ledna 2008 v 17:40 | ♥verusha♥
Jedna česká návrhářka řekla:Kolekci, kterou vyrobí na základě nových trendů, předvede na módním mole ten rok, kdy kolekce frčí. Jenže se prodá pět kousků a zbytek leží ve skladě. Pak tu samou kolekci vytáhne za dva roky a lidi po ní šílí. No, nemá to ani hlavu ani patu, ale je to tak. A proto vám dnes povím, co nás tedy čeká a nemine. Musíte to však brát s ohledem na náš styl. Je to vlastně taková malá hádanka. Jaké prvky budeme nosit? Jaký vzhled bude ten nej? Čím se inspirují čeští tvůrci od módních bossů?

Začneme tedy v Paříži. Jako první bych zmínila značku Balenciaga. Na módním mole předvedli něco neuvěřitelně lesklého, a tím myslím punčochy ze zlatého plechu. Oblečení je také lesklé a navíc konstruktivní. Všechny siluety jsou prodloužené a tmavé. Doplňkem je bílá a in jsou velké brýle. Délka je, stejně jako u jiných tvůrců, kolem kolen.
Alexander Mc Queen je podivín odjakživa. Vždy odhaluje část ženského těla, kterou zakrývá jen jemnou průhlednou látečkou či malou krajkou. Toto léto situoval modelky do dávných dob, kdy ženy měly bíle pudrované obličeje a vyčesané vlasy nahoru. Stejně jako vizáž modelek, byl inspirován oděv. Úzký pas, ještě více zúžený nadutými rukávy a rozšířenými boky, doplnil volánky a květinami. Celkový vzhled je vznešená dáma, ale my potřebujeme nositelné oblečení, takže spíše využijeme kostýmek a cylindr.

Viktor and Rolf jsou posedlí hvězdami. Kostýmky v barvách bílé, černé a béžové jsou doslova poseté hvězdami. Kostýmky nejsou ale jen kalhoty, sukně a saka. Perfektní kombinace je sako a honosné šaty. Skvělé do divadla. Sukně a šaty z provázků upozorňují na ženský dekolt a na vosí pas. Všeobecně mají oděvy Viktora a Rolfa ležérní nádech.

Černá barva je naše stálice. Každý má alespoň jeden kousek oblečení v neutrální barvě. A právě proto používá Givenchy černou, modrou a bílou barvu. Neutrální tóny, žádné výrazné vzory, ale kombinace lesku a matu. Sukně má střih "A" a nebo má tvar balónu (balónová sukně). Pas je zvýrazněn širokým páskem a dekolt je zdoben hranatým výstřihem nebo naopak schován do roláku.

Christian Dior je jedním z bossů Paříže. Je vzorem pro mnoho návrhářů, avšak jeho styl je celkem umírněný. Dámy v přírodních tónech, v barvách země. Výšivky kytek jsou jedním z mnoha detailů, kterými jsou Diorovy modely zpeštřeny. A co říkáte květinové aplikaci na prsou?
A teď něco extra. Miu Miu vždy rozzáří naše pohledy na módu. Tentokrát přišla s přehlídkou plnou živých barev. Vedoucí se stala fialová, bílá, tmavě červená a černá. Kontrasty nejlépe zdůraznila plošnými geometrickými vzory. Střih šatů je velmi jednoduchý. Zajímavé jsou úzké kalhoty s puky, zvýšeným pasem a silnějším páskem. A protože všichni návrháři mají něco společného, rozšířila modelkám ramena.

Jean-Paul Gaultier nás asi vždy něčím překvapí. Kombinuje sportovní s elegantním, číslice s výšivkou květin ptáků. Jako doplněk používá proužek a síťované punčochy. Naše pěstěné účesy schovává pod kapuci nebo klobouk. A nakonec s klidem kombinuje tepláky s hedvábnými šaty.

Chloé se nyní zabývá lomenými barvami. Etnický vzhled s nádechem hippie je obalen kraječkami, mašlemi či patchworkem. Aby toho nebylo moc, prezentuje se linií "H", kterou v pase stáhne. Šaty jsou od kolen až ke krku, kde můžeme vidět oválný tzv. " bryndák" s volánky.

Tak si myslím, že můžeme nyní letět do Londýna. Tady se setkáme jen s pěti návrháři, s těmi nej.

Emporio Armani si lebedí nyní v bílé, černé a červené barvě. Tyto barvy kombinuje v pruhovaném vzoru a pruhy můžou být našikmo, na šířku ale i podélně. Tento rok je in zvýrazňování pasu, Emporio Armani jej ale nezdobí páskem, nýbrž mašlí. Dalším doplňkěm jsou velké knoflíky. Ovšem ani ve štřihu nezůstává Emporio pozadu. Kraťasy nabírané jako sukně vypadají moc hezky, bohužel na to musíme mít také hezky hubené nohy.

Puntíky jsou super a Richard Nicoll se do nich také zamiloval. Bílé puntíky na šedém podkladu, šedé puntíky na bílém podkladu. A aby bylo puntíku co nejvíc, slouží k tomu "široký styl". Široké dlouhé sako a široké nohavice z vás udělají dokonalého pohodáře. Barva, která musí provokovat, nenechat nic v klidu a nudné, je tentokrát červená.

Christopher Kane se s ničím nemaže. Rozhodně jeho barevná paleta obsahuje více barev než u jiných návrhářů. A jaké to jsou barvy? Je to pastelová oranžová, zelená, fialová, žlutá, béžová, černá a tmavě modrá. Zajímavé jsou šaty zapínané na obrovský zip a volány. Volány jsou všude a jsou ozdobou všeho.

Preen se omezuje na světlé tóny, které kombinuje pak s tmavšími. Šedá, bílá, modrošedá a proti nim je žlutá a černá. Modely jsou jednoduché a konstrukční s nápaditým překřížením. Linie má rozšířené boky, a dolní část zúžuje balónová sukně. Nevšední je také průhlednost vrchního materiálu. Vznikají tak nápadité průsvity.

Paul Smith Woven se jako jediný inspiroval pánskou módou. Proč ne, pánský vzhled je velmi sexy. Kraťasy a kalhoty s puky doplníme svetrem na zapínání. Nesmíme zapomenout na sako a kravatu. Vzorem pro pánský vzhled jsou decentní proužky. Ale nemyslete si, že je to nudný styl. Budete se v něm cítit skvěle. Je velmi ležérní a můžete nosit i jeansy. Místo kravaty si ozdobte krk mašlí.

Tak, teď víme, co nás čeká a nemine! Co myslíte, že z toho všeho budeme nosit?

Ultraštíhlým modelkám na přehlídkách snad už brzy odzvoní

15. ledna 2008 v 17:37 | ♥verusha♥
Děsí vás to a přemýšlíte, je-li opravdu nutné, aby ta děvčata vypadala jako chodící mrtvoly, když krásná večerní toaleta vypadá stejně stokrát lépe na dobře rostlé mladé ženě, než na takovém uzlíčku z kostí a kůže?

Zdá se, že se pomalu blýská na lepší časy, protože o tom začali už konečně uvažovat i samotní pořadatelé módních show.

A snad každý jim dá zapravdu, jelikož trend vyhublých modelek ovlivňuje širokou veřejnost.

Po smrti dvou mladých jihoamerických modelek, Any Caroliny Reston a Luisel Ramos, které se doslova utýraly hlady jen proto, aby si udržely tzv. velikost nula, se rozpoutala opravdu vážná debata o tom, že by takto vyhublé modelky vůbec neměly na molo vkročit.
Jednak z toho důvodu, že jim reálně kvůli své práci a posedlosti dietami hrozí smrt, a jednak proto, že takový příklad absolutně nesvědčí psychice mladých dívek po celém světě. Ty se samozřejmě v naivní touze po kráse snaží své dlouhonohé a ultraštíhlé vzory napodobovat a následky na sebe v podobě anorexie nebo bulimie nenechají dlouho čekat. Smrtelných případů je stále víc a více.

Loni se tedy španělsko i Itálie rozhodly zakázat vstup na molo těm modelkám, které budou mladší šestnácti let a jejich BMI Index bude nižší než osmnáct. Někteří lidé z branže se proti tomu sice bouří, protože se v poslední době hodně diskutovalo o tom, že BMI Index už je zastaralý způsob určování podvýživy nebo otylosti, a že nezohledňuje veškeré faktory, avšak podobné námitky neuspěly a k zákazu skutečně došlo.
Nyní se o přísnějších opatřeních proti anorektickým modelkám hovoří i v Londýně. Mluví se o tom, že by samy modelky měly mít lékařská potvrzení ohledně jejich zdravotního stavu, a také jejich zaměstnavatelé by měli mít za povinnost hlídat své dívky, co se týče stravovacích návyků.

Dále by nemělo být v zákulisí přehlídek dovoleno kouřit, veškeré nešvary týkající se drog by měly být co nejvíce vymýceny a o modelky by mělo být dobře postaráno. K dispozici by měly mít pouze občerstvení z nejkvalitnějších surovin a kromě vysloveně dietních jídel, ovoce a zeleniny i jídla energeticky vydatnější.

Krátké nohy

15. ledna 2008 v 17:21 | ♥verusha♥ |  Beauty
Vhodné kalhoty pro vás už před mnoha lety nosila herečka Marlene Dietrich, jedna z průkopnic tohoto oblečení a budila často i pohoršení mezi lidmi. V roce 1931 ji dokonce starosta Paříže vyzval k tomu, aby ihned opustila město, protože chodila po pařížských ulicích v pánském obleku. Což bylo v této době společensky nepřijatelné.

Naproti tomu jsou pro vás i nevhodné střihy kalhot. Což jsou například kalhoty Capri. Tyto kalhoty jsou inspirované kalhotami italských rybářů. Na scénu je přivedl v padesátých letech 20. století Emilio Pucci. Jsou tříčtvrteční délky, zúžené k dolnímu okraji kalhot a na okraji nohavice je zdobí krátký rozparek ve švu, který je otevřený nebo na zip či knoflíky. Tento střih vám nohy ještě více zkrátí.
A jak zamaskovat krátké nohy?

- Svislé vzory na sukních či kalhotách vám nohy prodlouží
- Sukně a kalhoty se zvýšeným pasem, to je to pravé pro krátké nohy
- Kratší sukně a vysoké podpatky udělají vaše nohy svůdnými
- Postavu vám prodlouží empírové střihy šatů, jejichž pás je nasazen pod prsy
- Snažte se nosit kalhoty, které jsou dlouhé až k zemi spolu s vysokými podpatky
- Noste halenky či trika jejichž pás je střihově posazený záměrně výše, dlouhý trup bude vypadat kratší
- Slaďte barvu kalhot ponožek a bot. I to vám nohy opticky prodlouží

Co krátkým nohám nesvědčí?

- Kratší nohavice zkrátí nohy ještě více
- Záložky na kalhotách, nohavice nabrané u kotníků jsou sice pěkné, ale vám rozhodně nesvědčí, nohy vám neprodlouží
- Nepomohou ani vodorovné vzory a kontrastní lemy v dolní polovině těla
- Příliš úzké kalhoty vám zvýrazní hýždě, které už jsou opticky dost nízko
- Nenoste bokové sukně, opět zkracují nohy
- Také široké dlouhé sukně vám na délce nohou nepomůžou, spíše naopak
- Vyvarujte se kostkovaných vzorů v dolní části těla
Módní délka právě pro vás

Minisukně je délka právě pro vás. A co o ni vlastně víme? Sexuální revoluce se promítá do oděvu. V polovině šedesátých let 20. století, kdy byla odhalena dívčí noha neskutečně vysoko. V tu dobu nastoupila na scénu éra minisukní. Minisukně, která byla od neznámé návrhářky a spolumajitelky obchůdku s módním zbožím Mary Quant prorazila na několik sezon a postupně se rozšířila všude. Nejznámější manekýnkou, která ji minisukni předváděla byla neobyčejně hubená a říkala si Twiggi. Ta si místo lodiček k minisukni obouvala pohodlné botky na nízkém podpatku a nebo vysoké kozačky.

Krátká sukně a vysoké podpatky je móda, která z vašich kratších nohou udělá delší a sexy. Ještě jedna důležitá rada, vybírejte si oblečení tak, aby vám dohromady ladilo.

Retro

15. ledna 2008 v 17:20 | ♥verusha♥ |  Účesy,péče o vlásky
V osmdesátých letech pravděpodobně každá slečna či mladík toužili po tom mít rockovou kapelu a stát se hvězdou. Podařilo se to sice málokomu z nich, ovšem image si změnili snad úplně všichni a rovné dlouhé vlasy v kombinaci s výstředními klobouky, či naopak krátké kudrnaté "afro" jste mohli vidět doslova na každém rohu. A i dnes se najde nějaký ten nadšenec, či možná čas od času i netušící fanoušek stylu 80. let, doby svůdných objemných lokýnek, ohonů na stranu a tmavých rozverných rockových účesů.

Účesy 80. let se nesou především v duchu originality osobnosti a hravé rozvernosti, což jsou bezesporu vysoká esa i v dnešní době. Samozřejmě v letech osmdesátých řada dam s velkým potěšením tuto originalitu kopírovala od celebrit z televizních obrazovek, zatímco dnes je volba účesu z " osmdesátek" spíše výsledek rozvažování v kombinaci s vlastním vkusem, popřípadě rady kadeřníka.

Mohutná trvalá, či krátké hladké účesy už dnes až tolik neletí, ale rebelské rockové rozverné "háro" je v kurzu stále. Navíc, pokud jde o účes, všichni jste již určitě nejméně stokrát slyšeli, že nejdůležitější je přizpůsobit jej tvaru obličeje, a také potřebám daného uživatele, takže pokud někomu sedí "osmdesátky", proč ne...
Většina sestřihů z osmdesátých let nejspíš na první pohled vypadá naprosto totožně, a možná je to částečně pravda - fenomén krátkých foukaných účesů je snad nezapomenutelný, ovšem jejich kouzlo se skrývá ve velké variabilitě na malém prostoru. Za použití všemožných stylingových prostředků bylo možno tvořit skutečné zázraky, a vzhledem k tomu že osmdesátá léta byla skutečně hravá, slečny a dámy se rozhodně vyřádily. Dnes jsou technologie a možnosti úpravy vlasů navíc ještě širší, takže " kreativci" se jistě uplatní.

Celkově vzato, slečinky kopírující hvězdy filmových pláten a zničené vlasy od trvalých asi nebyly nejlepším tahem, ale každá mince má dvě strany, a tou druhou je v případě účesů z 80.let především variabilita a svěžest. V kombinaci s charismatickou osobností je pak naprosto neodolatelná.

Kdo je Tereza Maxová

15. ledna 2008 v 17:08 | ♥verusha♥ |  Tereza Maxová
Tereza Maxová si během své neuvěřitelné kariéry v módním průmyslu vysloužila mnoho uznání. Nejen pro svou profesionalitu v oblasti modelingu, ale také, a hlavně, pro svou pomoc dětem prostřednictví její nadace.

Tereza se narodila v Pardubicích a svůj výjimečný vzhled zdědila po svých rodičích. Tato kombinace dala Tereze do vínku porcelánovou pleť, hladké rysy a tvář, která nejeví žádné známky stárnutí. Když byla malá, toužila se stát právničkou, ale jak je vidět, osud tomu chtěl jinak.
Ve svých sedmnácti letech se Tereza zúčastnila konkurzu francouzské modelingové agentury. Její profesionální kariéra začala už v roce 1989, kdy odjela do Paříze krátce po Sametové revoluci. Tereza vždy byla a stále je ideální modelkou. "Nebyl to jen její úchvatný vzhled, který z ní učinil tvář devadesátých let. Fotografové a stylisté, kteří s ní po léta spolupracovali, vždy velmi oceňovali její profesionální přístup, energii a odhodlání", říká Juergen Wagner z agentury Next Models.

Její tvář se objevila na titulní straně britského Vogue, stejně jako na předních stranách Elle, Marie Claire a Glamouru. Prošla po všech významných přehlídkových molech - Dior, Chanel, Prada, Gucci, YSL, Ralph Lauren a byla tváří pro reklamní kampaně takových značek jako jsou Karl Lagerfeld, Donna Karan, Hermés, La Perla, Vichy a L´Oreal.
Ani na vrcholu své kariéry neztratila kontakt se skutečným světem. Nadace Terezy Maxové má pod patronátem více než 16.000 tisíc dětí v České republice. Člověk by očekával, že po tak dlouhé a závratné kariéře, založením rodiny a dvanácti lety strávenými ve světe módy bude Tereza zpomalovat své životní tempo, ale opak je pravdou. Stále věří, že to nejlepší na ni teprve čeká.

Alana Zimmer for Moschino

15. ledna 2008 v 16:55 | ♥verusha♥ |  kampaně


Raquel Zimmermann for Fendi SS08

15. ledna 2008 v 16:47 | ♥verusha♥ |  Fendi


Anouck Lepere for Jimmy Choo

15. ledna 2008 v 16:47 | ♥verusha♥ |  Jimmy Choo


Tašky z papíru

15. ledna 2008 v 16:41 | ♥verusha♥ |  Diesel

Paráda z papíru

Značka Diesel pro vás v kolekci na jaro a léto 2008 připravila opravdovou novinku: tašky a kabely, které jsou vyrobeny z papíru. Možná si při pohledu na ně vzpomenete na papírové bundy, které se do Československa vozily z NDR… Ale i když je vám nostalgické vzpomínání cizí, určitě vás nadchnou. Jsou lehounké, stylové a dají se prát v pračce. A kdyby vás přece jen přestaly bavit, můžete je vyhodit do koše.

Kabelky seženete v prodejnách Diesel (Diesel Store, Vodičkova 36, Praha 1, Future Store, Orlí 6, Brno, Future Store OC Olympia, U Dálnice 777, Brno-Modřice).

Tuleni

14. ledna 2008 v 20:49 | ♥verusha♥
Kopírujte na svoje blogy!!!
SOS, pomozte vyvražďují nás......!!!
Norsko zavádí novou podobu turismu, při které jsou k smrti ubíjené mláďata tuleňů, Canada nás zabíjí taky.
Je toto sport??
Je toto sportovec??
Prohrál sem svůj život.
Proč??
Jen vy jste naší nadějí...
Prosím zastavte to!Nemůžete zůstat lhostejník takovému barbarství Pomozte nám plosím.
Neotáčejte se této výzvě zády prosím..Nemůžeme se bránit nemáme zbraně.
Vím že je to pro vás bolestivé ale nás to bolí víc Nemáme vůbec žádnou obranu zabíjí nás i v tomto momentě.
Proč mají právo nás zabíjet??
Potřebujeme tvoji učast
Hrozně se bojíme dalšího dne
Nezůstávejte lhostejní,svědek který nehovoří je tichým komplicem
Pomozte nám
Máme taky svoje rodiny
Prosím nenechávejte mě samotného
PS: myslím si, že tohle mluví za vše...prosím pomozte...! ='( ....

Zase nejake fotecky

14. ledna 2008 v 20:46 | ♥verusha♥